Edremit Belediye Başkanı Selman Hasan Arslan, 30 Ağustos Zafer Bayramı sebebiyle bir bayram mesaj yayınlayarak vatandaşların Zafer Bayramı’nı kutladı.
Edremit Belediye Başkanı Selman Hasan Arslan, Büyük Zafer’in 101. Yıldönümü nedeniyle yayınladığı mesajında Mustafa Kemal Atatürk önderliğinde verilen büyük mücadele sonucunda asla sona ermeyecek bir kahramanlık destanı yazıldığını belirterek “30 Ağustos 1922’de Mustafa Kemal Atatürk başkomutanlığında Türk milleti küllerinden yeniden doğmuş ve bir bağımsızlık destanı yazmıştır. 30 Ağustos Zaferi, aynı zamanda tüm dünyaya örnek olmuş bir bağımsızlık mücadelesinin zaferidir. Bu bağımsızlık mücadelesiyle vatan topraklarımız düşman işgalinden kurtarılmış ve milletimiz bağımsızlık içinde yaşama onuruna kavuşmuştur. Hürriyet ve bağımsızlığımızı borçlu olduğumuz, aziz vatanımız için gözünü kırpmadan şehit olan kahramanlarımızın emanetlerine sonuna kadar sahip çıkacağız. Bu şanlı zaferin kahramanları; Başkomutanımız Mustafa Kemal Atatürk’e, silah arkadaşlarına ve tüm şehitlerimize minnetlerimi sunuyor, Edremitli hemşehrilerimin ve tüm halkımızın 30 Ağustos Zafer Bayramını kutluyorum” dedi.



Mersin Büyükşehir Belediyesi
Srebrenitsa Anneleri Ayvalık’ta: “Acımızı unutmadık, unutturmayacağız”
AYDOS ORMANI’NDA BÜYÜK BULUŞMA
BEYLİKDÜZÜ’NDE DANS ZAMANI
TERARYUM ATÖLYESİ’NDE ANNELERE ÖZEL SAKSILAR HAZIRLANACAK
Esenyurt Belediyesi Mayıs Ayı Kültür Sanat Etkinlikleri Başlıyor
BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİNİN ALÇI VE BOYA KURSUNA YOĞUN İLGİ