Kâğıthane Belediye Başkanı Mevlüt Öztekin, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından ilçe yeni atanan öğretmenler için düzenlenen programda eğitimcilerle bir araya geldi.
Nurtepe Sosyal Tesisleri’nde gerçekleşen buluşmaya Kâğıthane Belediye Başkanı Mevlüt
Öztekin, Kaymakam Niyazi Erten ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Hoşyiğit ve ilçeye
yeni atanan öğretmenler katıldı.
Öğretmenlerle bir araya gelen Kâğıthane Belediye Başkanı Mevlüt Öztekin Kâğıthane’nin eğitim alanındaki yatırımlarına değinerek; “Öğretmenlerimiz, geleceğimizin mimarlarıdır. Kâğıthane Belediyesi olarak her zaman eğitimin ve eğitimcilerimizin yanındayız. Çocuklarımızı en iyi şekilde yetiştirmek için sizlerle birlikte çalışmaya devam edeceğiz. Yeni görevinizde başarılar diliyor, ilçemize hoş geldiniz diyorum.” ifadelerini kullandı.



Mersin Büyükşehir Belediyesi
Srebrenitsa Anneleri Ayvalık’ta: “Acımızı unutmadık, unutturmayacağız”
AYDOS ORMANI’NDA BÜYÜK BULUŞMA
BEYLİKDÜZÜ’NDE DANS ZAMANI
TERARYUM ATÖLYESİ’NDE ANNELERE ÖZEL SAKSILAR HAZIRLANACAK
Esenyurt Belediyesi Mayıs Ayı Kültür Sanat Etkinlikleri Başlıyor
BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİNİN ALÇI VE BOYA KURSUNA YOĞUN İLGİ