BIST 100
14.259,75 -0,50%
DOLAR
46,6186 0,13%
EURO
52,9759 -0,07%
GRAM ALTIN
6.021,02 -0,14%
FAİZ
40,65 -0,68%
GÜMÜŞ GRAM
85,81 -0,99%
BITCOIN
59.295,00 -0,12%
GBP/TRY
61,5304 -0,04%
EUR/USD
1,1358 -0,11%
BRENT
74,71 -0,73%
ÇEYREK ALTIN
9.844,37 -0,14%
  • ANASAYFA
  • Belediye
  • “Yerel Yönetimlerde Gıda Güvenliği ve Sürdürülebilir Tarım”

“Yerel Yönetimlerde Gıda Güvenliği ve Sürdürülebilir Tarım”

f03e908ffa63595f392e461f89ad3f79

MANSUR YAVAŞ, “YEREL YÖNETİMLERDE GIDA GÜVENLİĞİ VE SÜRDÜRÜLEBİLİR TARIM” KONFERANSINA EV SAHİPLİĞİ YAPTI

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, 16 Ekim Dünya Gıda Günü kapsamında düzenlenen “Yerel Yönetimlerde Gıda Güvenliği ve Sürdürülebilir Tarım” başlıklı konferansa ev sahipliği yaptı. Gıdaya erişimin önemine dikkat çekerek, yerel yönetimlerin tarım politikalarındaki rolünü vurgulayan Yavaş, “İlkokulda bize öğretilen en önemli şey, kendi kendine yeten ender ülkelerden biri olduğumuzdu.

Hemen tarım teşviklerine başladık ve Ankara’da 37-38 bin çiftçiyle temasa geçtik. Tohum yardımı yaptık, alım garantisi verdik. Sonra tüccar daha pahalı fiyat verdi, belediye alacak diye. Bu şekilde başladığımız hikâye büyük bir başarıyla devam ediyor” dedi.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?