BIST 100
14.259,75 -0,50%
DOLAR
46,5150 0,03%
EURO
53,0027 0,29%
GRAM ALTIN
6.023,22 0,72%
FAİZ
40,65 -0,68%
GÜMÜŞ GRAM
87,33 1,71%
BITCOIN
59.250,00 -2,67%
GBP/TRY
61,5902 0,48%
EUR/USD
1,1382 0,21%
BRENT
74,40 0,90%
ÇEYREK ALTIN
9.847,96 0,72%
  • ANASAYFA
  • Genel
  • VAR sistemi olmasaydı penaltılar ve ofsaytlarda birçok hata yapılırdı

VAR sistemi olmasaydı penaltılar ve ofsaytlarda birçok hata yapılırdı

1030726457_0_82_1600_982_1280x0_80_0_0_531f9947e5cbd0f4da581be9c7e22cb8.jpg
TFF Başkanı Büyükekşi son günlerde tartışılan VAR'ın kaldırılması konusunda açıklamalarda bulunarak, “Bu sistem hakkında talepler için bir iki kulübe değil, bütün kulüplerin taleplerine bakmamız lazım. Bu sistem olmasaydı, penaltılar ve ofsaytlarda birçok hata yapılırdı“ dedi.
   Türkiye Futbol Federasyonu (TFF), Sportradar ile anlaşma imzaladı. TFF Başkanı Mehmet Büyükekşi, VAR sisteminin kaldırılması tartışmalarına yanıt verdi.
Milliyet’in aktardığına göre Büyükekşi törende yaptığı konuşmada, "Yaklaşık 4 ay önce göreve geldi. Futbolumuzu bulunduğumuz konumdan elit seviyeye çıkarmak için çalışmaya başladık. Projelerimizden birisini de bugün hayata geçireceğiz. TFF 2. Lig ve 3. Lig için iki önemli projeyi hayata geçiriyoruz. Bu liglerde bulunan 92 kulübün gelirini 5 yıllığına artıracak bir yayın anlaşması imzaladık" dedi.
   Büyükekşi sözlerinin devamında, "Sportradar ile yaptığımız anlaşma ile birlikte şeffaflık teknolojisi bundan sonra TFF 2. Lig ve 3. Lig'de de devreye sokulacak. Bu liglerde olağan dışı bahisler olursa, bize bildirilecek. Bu liglerimiz çok daha güvenli hale gelecek. Bu zamana kadar yayın haklarında yapılan girişimler başarısız olmuştu. Anlaşmanın Türk futboluna hayırlı olmasını diliyorum" açıklamasında bulundu.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?