MANAVGAT'TA “TOPRAĞA SAYGI YÜRÜYÜŞÜ” DÜZENLENDİ
Manavgat’ta toprak sağlığına dikkat çekmek ve çevre bilincini artırmak amacıyla
düzenlenen “Toprağa Saygı Yürüyüşü” büyük bir katılım ile gerçekleştirildi.
TEMA Vakfı Manavgat Temsilciliği ve Emir Hotels iş birliğiyle hayata geçirilen
etkinlik, Manavgat Belediyesi, Manavgat İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ve Manavgat Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü'nün katkılarıyla gerçekleşti.
YÜRÜYÜŞ, ATATÜRK KÜLTÜR MERKEZİNDE BAŞLADI
Etkinlik, Atatürk Kültür Merkezi önünden başladı. Yürüyüşe, Belediye başkan
yardımcıları, siyasi parti temsilcileri, çevre konusunda duyarlı sivil toplum kuruluşları,
öğrenci grupları, doğaseverler ve vatandaşlar katıldı. Katılımcılar, ellerinde “Toprağa Saygı”
yazılı pankartlar ve doğa temalı dövizlerle yürüyüşte yer aldı.



Mersin Büyükşehir Belediyesi
Srebrenitsa Anneleri Ayvalık’ta: “Acımızı unutmadık, unutturmayacağız”
AYDOS ORMANI’NDA BÜYÜK BULUŞMA
BEYLİKDÜZÜ’NDE DANS ZAMANI
TERARYUM ATÖLYESİ’NDE ANNELERE ÖZEL SAKSILAR HAZIRLANACAK
Esenyurt Belediyesi Mayıs Ayı Kültür Sanat Etkinlikleri Başlıyor
BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİNİN ALÇI VE BOYA KURSUNA YOĞUN İLGİ