
ASUH MAHRUKİ ÖĞRENCİLERİ DEPREME KARŞI UYARDI!
Akut Vakfı Başkanı Nasuh Mahruki’nin konuşmacı olarak katıldığı “Temel Afet Bilinçlendirme” toplantısı Yaşar Kemal Kültür Merkezi’nde gerçekleşti. Mahruki, İstanbul’daki deprem gerçeği ile ilgili önemli açıklamalarla bulunurken; “İstanbul’da aşırı yapı stoku var. Deprem öldürmez, depreme yönelik yapılmamış binalar öldürür” dedi.
Sarıyer Belediyesi ve AKUT Vakfı iş birliği kapsamında deprem bilinçlendirme semineri gerçekleşti. Vakıf Başkanı Nasuh Mahruki tarafından verilen seminere öğrencilerin ilgisi yoğun oldu. Türkiye’nin deprem karnesini açıklayan Mahruki; Türkiye’nin son yüz yılda kayıp verdiren deprem sayısı ile dünyada dördüncü olunduğuna değinerek, her yıl depremler sonucu ölen insan sayısının ise 1.100 olduğunu söyledi. Mahruki aynı zamanda ülkede yaşayan sığınmacı rakamına dikkat çekerek, olası İstanbul depremi için her kurumun üzerine düşen görevleri yerine getirmesi gerektiğini belirtti.
