BIST 100
14.259,75 -0,50%
DOLAR
46,5899 0,07%
EURO
52,9980 -0,03%
GRAM ALTIN
6.035,03 0,10%
FAİZ
40,65 -0,68%
GÜMÜŞ GRAM
86,63 -0,05%
BITCOIN
59.722,00 0,60%
GBP/TRY
61,4963 -0,09%
EUR/USD
1,1371 0,01%
BRENT
75,26 2,06%
ÇEYREK ALTIN
9.867,27 0,10%

Tarımla kalkınacağız, suyumuza sahip çıkacağız

“TARIMLA KALKINACAĞIZ, SUYUMUZA SAHİP ÇIKACAĞIZ” (8)

Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, 14 Mayıs Dünya Çiftçiler Günü dolayısıyla yaptığı açıklamada tarımın stratejik önemine dikkat çekerek, Büyükşehir Belediyesi olarak tarımsal kalkınmaya verdikleri desteği vurguladı. Özellikle iklim krizine karşı kuru tarımın önemine değinen Başkan Ünlüce, “Son bir yılda 725 bin metrekare alanda kuru tarım yaparak hem geleceğimizin teminatı olan suyumuza sahip çıktık hem de kuru tarımın önemine vurgu yaptık. Tarımla kalkınacağız, suyumuza sahip çıkacağız.” dedi.

 

Küresel ısınma ve su kaynaklarının azalmasıyla birlikte çevre dostu tarım yöntemlerinin önem kazandığına dikkat çeken Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, Büyükşehir Belediyesi olarak yürüttükleri kuru tarım projeleriyle hem üreticiyi desteklediklerini hem de sürdürülebilir tarım uygulamalarını yaygınlaştırdıklarını belirtti.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?