BIST 100
14.290,59 0,22%
DOLAR
46,6249 0,15%
EURO
53,1709 0,30%
GRAM ALTIN
6.077,54 0,80%
FAİZ
40,49 -0,39%
GÜMÜŞ GRAM
87,56 1,02%
BITCOIN
59.325,00 -0,07%
GBP/TRY
61,6667 0,18%
EUR/USD
1,1399 0,26%
BRENT
72,85 -3,20%
ÇEYREK ALTIN
9.936,78 0,80%
  • ANASAYFA
  • Genel
  • Sosyal Tesislerde kalan gençler yılbaşı gecesi yalnız bırakılmadı

Sosyal Tesislerde kalan gençler yılbaşı gecesi yalnız bırakılmadı

sosoyal

 

İzmir Büyükşehir Belediyesi, İZELMAN AŞ'ye bağlı  sosyal tesisler kalan  üniversite öğrencilerini yılbaşında yalnız bırakmadı. Türkiye’nin çeşitli şehirlerinden İzmir’e üniversite eğitimi için gelen öğrencilerin yılbaşı akşamı özel bir gece geçirmeleri, kendilerini yalnız hissetmemeleri için düzenlenen programda pasta kesilerek yeni yıl dilekleri tutuldu.

İzmir Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden İZELMAN AŞ'nin sosyal tesislerinde kalan gençler yılbaşında unutulmaz bir gece yaşadı. İzmir'e üniversite eğitimi için gelen öğrencilerin kendilerini yalnız hissetmemeleri için düzenlenen programda yeni yıla coşkuyla girildi.  İZELMAN Genel Müdür Yardımcısı Merve Doğan Gürsel’in Buca Sosyal Tesisleri'nde konaklayan erkek öğrencilerle bir araya geldiği, Örnekköy Sosyal Tesisleri'nde kalan kız öğrencilere de tesis yöneticilerinin eşlik ettiği yılbaşı kutlama gecesinde yemekler yenildi; pastalar kesildi. Gençler hem eğlendi hem de kendilerini evlerinde hissettikleri bir yılbaşı gecesi geçirdi.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?