SALİHLİ BELEDİYE BAŞKANI MAZLUM NURLU, PERSONELİYLE BİR ARAYA GELEREK BAYRAMLAŞTI
Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu, bayram tatili sonrası belediye birimlerinde çalışan personeli ile bir araya gelerek bayramlaştı. Birlik ve beraberlik mesajları veren Başkan Nurlu, “Hep birlikte nice bayramlarda bir arada olmak dileğiyle, bayramınızı kutluyorum. Aileniz ve sevdiklerinizle huzurlu ve mutlu daha nice bayramlar görmenizi diliyorum” dedi.
Salihli Belediyesi Yemek Salonunda düzenlenen bayramlaşma törenine, Başkan Yardımcıları Abdülkadir Yavuz Özdem, Selim Akbıyıkoğlu, Hüseyin Akman ve İsmail Hakkı Aslan ile belediye daire müdürleri ve belediye çalışanları katıldı. Törende Başkan Nurlu, personeliyle tek tek bayramlaştı.



Mersin Büyükşehir Belediyesi
Srebrenitsa Anneleri Ayvalık’ta: “Acımızı unutmadık, unutturmayacağız”
AYDOS ORMANI’NDA BÜYÜK BULUŞMA
BEYLİKDÜZÜ’NDE DANS ZAMANI
TERARYUM ATÖLYESİ’NDE ANNELERE ÖZEL SAKSILAR HAZIRLANACAK
Esenyurt Belediyesi Mayıs Ayı Kültür Sanat Etkinlikleri Başlıyor
BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİNİN ALÇI VE BOYA KURSUNA YOĞUN İLGİ