BIST 100
14.325,10 0,46%
DOLAR
46,6250 0,15%
EURO
53,1118 0,19%
GRAM ALTIN
6.042,42 0,22%
FAİZ
40,65 0,00%
GÜMÜŞ GRAM
86,82 0,18%
BITCOIN
60.339,00 1,64%
GBP/TRY
61,6101 0,09%
EUR/USD
1,1385 0,13%
BRENT
73,31 -2,59%
ÇEYREK ALTIN
9.879,36 0,22%
  • ANASAYFA
  • Belediye
  • Muhtarlar, uyum içinde çalıştıkları Başkan Selvitopu’na teşekkür etti

Muhtarlar, uyum içinde çalıştıkları Başkan Selvitopu’na teşekkür etti

Karabağlarlı muhtarlar Başkan Selvitopu ile buluştu (7)

Muhtarlar, uyum içinde çalıştıkları Başkan Selvitopu'na teşekkür etti

Karabağlar'ı eviniz gibi sahiplendiniz”

Karabağlar Belediye Başkanı Muhittin Selvitopu, uyum içinde çalıştığı mahalle muhtarlarıyla kahvaltıda bir araya geldi. Muhtarlar, Karabağlar'da yaptığı hizmetler ve emekleri nedeniyle Başkan Selvitopu'na teşekkür ederek, “Karabağlar'ı eviniz gibi sahiplendiniz” dediler. Başkan Selvitopu da muhtarlara destekleri, iyi niyetleri ve fedakarlıkları nedeniyle teşekkür ederek, “Kurumsallaşmış bir belediye ve modern bir ilçenin altyapısını hazırlamanın gönül rahatlığıyla görevimi devretmeye hazırlanıyorum. Bundan sonraki süreçte Karabağlar'da olacak; siyasetteki mücadelemi doğrudan, haktan, hukuktan yana devam ettireceğim” diye konuştu.

Uzundere Rekreasyon Alanı'ndaki Gemi Restoran'da gerçekleştirilen buluşmaya, Başkan Selvitopu, Karabağlar Muhtarlar Derneği Başkanı ve Kazım Karabekir Mahallesi Muhtarı Muharrem Gülgü'nün yanı sıra, mahalle muhtarları, belediye başkan yardımcıları ve birim amirleri katıldı.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?