
Menderesin tanınan Siyasetçilerinden önceki dönem Menderes Belediye Başkanı Ergun Özgün Yeni yıl mesajı yayınladı mesajında şu ifadelere yer verdi:
2024 yılı Ülkemiz ve ilçemiz için her türlü zorluğun,olumsuzluğun yaşandığı yılların geride kaldığı ve iyiliklerin, kolaylıkların , huzurun artığı ve bunları yaşayabildiğimiz günleri getirsin. Biz İnanıyoruz sizlerde inanın gelen günler geçen günlerden daha güzel olacak hep beraber bunu gerçekleştirme gücümüz var
Mutlu yıllar dilerim..
