BIST 100
14.259,75 -0,50%
DOLAR
46,6183 0,13%
EURO
53,0137 0,00%
GRAM ALTIN
5.990,92 -0,64%
FAİZ
40,65 0,00%
GÜMÜŞ GRAM
84,64 -2,35%
BITCOIN
59.660,00 0,50%
GBP/TRY
61,5439 -0,01%
EUR/USD
1,1367 -0,03%
BRENT
73,92 -1,78%
ÇEYREK ALTIN
9.795,15 -0,64%
  • ANASAYFA
  • Genel
  • Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün, Nevruz dolayısıyla mesajı

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün, Nevruz dolayısıyla mesajı

Başkan Ergün’den Nevruz Mesajı (1)

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün, Nevruz dolayısıyla mesaj yayınlayarak, baharın başladığı bu güzel günün hayırlar getirmesini diledi.
Nevruz dolayısıyla mesaj yayınlayan Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün, mesajında şunlara yer verdi: “Baharın başladığı, doğanın uyandığı, bolluğun ve bereketin habercisi olan Nevruz vesilesiyle hepinizi en güzel duygularımla selamlıyorum. Kış mevsiminin ardından bahara kapılarını açan ve Yeni Gün anlamına gelen Nevruz, aynı zamanda dostluğa, barışa ve kardeşliğe çağrıdır. Nevruz, aynı zamanda Göktürklerin Ergenekon'dan çıkmalarını da ifade eder. Bu bağlamda bu güzel bayram, hem özgürlüğü hem de baharın gelişini müjdelemesiyle Türk Milletinin tarihinde ayrı bir yer tutar. Türk milletinin hem ata hem de ana yurdunda baharın ilk günü olarak ayrıcalıklı bir yeri bulunan Nevruz Bayramı; her zaman kardeşliğin, neşenin ve hoşgörünün kaynağı olmuştur. Bu kutlu bayramın Türk-İslam coğrafyasına ve milletimize hayırlar getirmesi en büyük temennimizdir. Bu duygularla Nevruz’un, binlerce yıldır devam eden birliğimizin ve beraberliğimizin pekişmesine vesile olmasını diliyor, tüm hemşerilerimin Nevruz Bayramı’nı kutluyorum.”

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?