
Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Aşevi, Kurban Bayramı öncesinde hayırsever vatandaşların yoğun ilgisi ve desteğiyle büyük bir bağış kampanyasına sahne oldu.
Toplamda 503 adet büyükbaş kurban hissesi, duyarlı vatandaşlar tarafından aşevine bağışlandı. Bağışçılara teşekkür eden Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, “İhtiyaç sahibi hemşehrilerimizin sofralarına umut olan tüm duyarlı vatandaşlarımıza şükranlarımı sunuyorum.” dedi.
