BIST 100
14.331,21 -1,43%
DOLAR
46,5038 0,01%
EURO
52,8562 0,02%
GRAM ALTIN
5.980,58 -2,64%
FAİZ
40,93 -0,49%
GÜMÜŞ GRAM
85,95 -6,60%
BITCOIN
60.677,00 -0,33%
GBP/TRY
61,2889 -0,01%
EUR/USD
1,1356 -0,02%
BRENT
73,20 -5,03%
ÇEYREK ALTIN
9.778,25 -2,64%
  • ANASAYFA
  • Belediye
  • Kırbıyık ve Aksal’dan, İzzetiye Mahallesi’ndeki seralara ziyaret

Kırbıyık ve Aksal’dan, İzzetiye Mahallesi’ndeki seralara ziyaret

WhatsApp Image 2022-09-29 at 14.03.00 (2)

Kırbıyık ve Aksal’dan, İzzetiye Mahallesi’ndeki seralara ziyaret

Mustafa Helvacıoğlu: “Türkiye’ye örnek olacak bir projeyi hep birlikte hayata geçirdik”

 

 

Edirne Valisi Hüseyin Kürşat Kırbıyık ve AK Parti Edirne Milletvekili Fatma Aksal, Keşan Belediyesi’nin Trakya Kalkınma Ajansı’nın hibe destekleriyle “Yıl Boyu Üretim ve İstihdam ile Okula Giden Mutlu Çocuklar" projesi kapsamında kurduğu 20 adet serayı ziyaret etti.

Saat 13.00 sıralarında seraların bulunduğu alana gelenHüseyin Kürşat Kırbıyık ve Fatma Aksal’a; Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, AK Parti İlçe Başkanı Gürcan Kılıç, İl Genel Meclisi Üyeleri İsmail Keleş ve Halil Bayazıt, Keşan Ticaret Borsası Yönetim Kurulu Başkanı Necmi Kaymaz, Keşan Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı İsmail Şapçı, belediye başkan yardımcıları ve kurum amirleri eşlik etti.

Seraları gezen Kırbıyık, Aksal, Helvacıoğlu ve beraberindekiler,Endüstri Meslek Lisesi Tarım Bölümü öğrencileri ile temsili olarak marul ekimi gerçekleştirdi.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?