BIST 100
14.259,75 -0,50%
DOLAR
46,6184 0,13%
EURO
53,0111 0,00%
GRAM ALTIN
6.025,33 -0,06%
FAİZ
40,65 -0,68%
GÜMÜŞ GRAM
86,25 -0,48%
BITCOIN
59.484,00 0,20%
GBP/TRY
61,5706 0,03%
EUR/USD
1,1366 -0,04%
BRENT
74,76 -0,66%
ÇEYREK ALTIN
9.851,41 -0,06%

“Keşan’da hava kirliliği %50-6o azaldı

keşan

 

          Helvacıoğlu, “İzzetiye, Paşayiğit, Yenimescit ve İstasyon Mahalleleri de doğalgaza kavuşacak

GAZDAŞ yetkilileri 18 Ocak 2022 Salı günü Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu’nu makamında ziyaret etti.

GAZDAŞ Bölge Direktörü Tamer Akaslan,proje yöneticisi Gökhan Nogay ve İşletme Müdürü Cumhur Pekdemir ve GAZDAŞ Keşan Müdürü Murat Okito, Helvacıoğlu’nu makamında ziyaret etti.

 

Burada konuşan Akaslan, Keşan’da Doğalgaz Projesi’nin %90 oranında tamamlandığını ve % 10 bölümünün eksik kaldığını belirterek “Keşan’da 20 bin doğalgaz abonemiz oldu. Doğalgazı gelmesiyle Keşan’da hava kirliliği % 50-60 azaldı. Projenin geri kalan %10’luk bölümünü de en kısa sürede tamamlamayı hedefliyoruz. İzzetiye, Paşayiğit, Yenimescit ve İstasyon Mahallesi’nde de bağlantı çalışmalarını 2022 içinde başlayacağız. 2022 yılının planlamasını planlamasını da yapıyoruz. Keşan Belediyesi ile uyum içinde çalışıyoruz.”dedi.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?