
Helvacıoğlu, “İzzetiye, Paşayiğit, Yenimescit ve İstasyon Mahalleleri de doğalgaza kavuşacak
GAZDAŞ yetkilileri 18 Ocak 2022 Salı günü Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu’nu makamında ziyaret etti.
GAZDAŞ Bölge Direktörü Tamer Akaslan,proje yöneticisi Gökhan Nogay ve İşletme Müdürü Cumhur Pekdemir ve GAZDAŞ Keşan Müdürü Murat Okito, Helvacıoğlu’nu makamında ziyaret etti.
Burada konuşan Akaslan, Keşan’da Doğalgaz Projesi’nin %90 oranında tamamlandığını ve % 10 bölümünün eksik kaldığını belirterek “Keşan’da 20 bin doğalgaz abonemiz oldu. Doğalgazı gelmesiyle Keşan’da hava kirliliği % 50-60 azaldı. Projenin geri kalan %10’luk bölümünü de en kısa sürede tamamlamayı hedefliyoruz. İzzetiye, Paşayiğit, Yenimescit ve İstasyon Mahallesi’nde de bağlantı çalışmalarını 2022 içinde başlayacağız. 2022 yılının planlamasını planlamasını da yapıyoruz. Keşan Belediyesi ile uyum içinde çalışıyoruz.”dedi.
