BIST 100
14.561,02 1,60%
DOLAR
46,5152 0,03%
EURO
53,0095 0,31%
GRAM ALTIN
5.979,85 -0,01%
FAİZ
40,70 -0,56%
GÜMÜŞ GRAM
86,12 0,30%
BITCOIN
61.642,00 1,26%
GBP/TRY
61,5118 0,35%
EUR/USD
1,1371 0,11%
BRENT
72,76 -1,33%
ÇEYREK ALTIN
9.781,26 0,04%

İlhan Palut: Mehmet Sepil ile kahve içtik

göztepe
İlhan Palut: Mehmet Sepil ile kahve içtik
   Göztepe’nin başında 2019-2021 yılları arasında görev alan ve ardından teknik direktörlüğünü yaptığı Konyaspor’da büyük işler başaran İlhan Palut, hatırlanacağı üzere geçtiğimiz günlerde görevinden ayrılmıştı.
    Sarı kırmızılı takımın eski başkanı Mehmet Sepil ile kısa süre önce görüştüğünü dile getiren Palut, “ Başkan da benim gibi İzmir’de yaşıyor. Birer kahve içtik, ona çok büyük saygı duyuyorum. Kendisinden öğreneceğim çok şey var, çünkü o çok büyük bir futbol beyni. Birlikte güzel istişarelerde bulunduk” dedi.
BEN SİSTEM PEŞİNDEYİM
    İlhan Palut, Göztepe ile ilgili şunları söyledi: “İlhan Palut, Süper Lig’de çalışarak genç antrenörlerin önünü açtı’ derler. Burada Mehmet Sepil Başkanın kararlılığı ve cesaretinin de çok önemli olduğunu düşünüyorum. Sepil Başkan; ‘Göztepe’nin Süper Lig’de ki hocası İlhan Palut’tur. Bu kararı verirken ‘Ne baskı görürüm?’ gibi bir endişesi hiç olmadı. Biz de kadro yapılanmasını değiştirdik, yaş ortalamasını 5-6 yaş düşürdük. Bunlar sabır gerektiren şeylerdi ama bazı durumlar yolunda gitmedi, olabilir. Ben daima sistem peşinde olan bir antrenörüm.”

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?