BIST 100
14.331,21 -1,43%
DOLAR
46,4966 0,04%
EURO
52,8156 -0,19%
GRAM ALTIN
5.961,87 -2,95%
FAİZ
40,93 -0,49%
GÜMÜŞ GRAM
85,47 -7,12%
BITCOIN
60.633,00 -2,82%
GBP/TRY
61,2604 -0,24%
EUR/USD
1,1353 -0,25%
BRENT
73,25 -4,97%
ÇEYREK ALTIN
9.747,65 -2,95%

Her Bebeğe Bir Ağaç

kagithaneagac (1)

Kâğıthane Belediyesi, ilçeyi daha yeşil bir görünüme kavuşturmak için büyük bir adım atarak son beş yılda 50 bin adet ağaç dikimi gerçekleştirdi. Milli Ağaçlandırma Günü vesilesiyle Belediye Başkanı Mevlüt Öztekin bir mesaj yayımladı.

Kâğıthane Belediye Başkan Mevlüt Öztekin, 11 Kasım Milli Ağaçlandırma Günü vesilesiyle yaptığı açıklamada, doğaya sahip çıkmanın önemini vurguladı: “Milli Ağaçlandırma Gününde, Kâğıthane Belediyesi olarak, daha yeşil ve yaşanabilir bir çevre bırakmak için yürüttüğümüz çalışmalarla doğamıza sahip çıkıyoruz. Gelecek kuşaklara daha yeşil bir Kâğıthane bırakma amacımızla, doğanın korunması ve yeşilin her tonunun çoğalması için mücadelemize kararlılıkla devam ediyoruz. İlçemizde
doğan her bebeğimiz adına da bir fidan dikerek çocuklarımızla beraber yeşilliği büyütüyoruz.” dedi.
Her Bebeğe Bir Ağaç
Kâğıthane Belediyesi, 1 Nisan 2019’dan itibaren doğan her bebek için bir ağaç dikme uygulaması
başlattı. Bu ağaçlara, bebeklerin isimlerinin yazılı olduğu levhalar yerleştiriliyor ve ailelerin yaşadığı sokaklara dikiliyor. Böylece çocuklar, büyüdükleri sokaklarda kendileriyle yaşıt bir ağaçla birlikte büyüme imkânı buluyor. Ihlamur, süs armudu, hatmi, süs kirazı, zakkum, süs eriği ve manolya gibi ağaç türleri de bu proje kapsamında ilçede yerini alıyor.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?