BIST 100
14.331,21 -1,43%
DOLAR
46,4966 0,04%
EURO
52,8156 -0,19%
GRAM ALTIN
5.961,87 -2,95%
FAİZ
40,93 -0,49%
GÜMÜŞ GRAM
85,47 -7,12%
BITCOIN
60.633,00 -2,82%
GBP/TRY
61,2604 -0,24%
EUR/USD
1,1353 -0,25%
BRENT
73,25 -4,97%
ÇEYREK ALTIN
9.747,65 -2,95%
  • ANASAYFA
  • Genel
  • Erdoğan ”Biz bitti demeden hiçbir şey bitmez.” şeklinde konuştu.

Erdoğan ”Biz bitti demeden hiçbir şey bitmez.” şeklinde konuştu.

erdogan

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 31 Mart'taki yerel seçimlere ilişkin "Sandıktan çıkan takdir hangi yönde olursa olsun saygındır, makbuldür, başımızın üstünde yeri vardır." dedi.

   Siyasetçinin milletin iradesini küçümseme, yok sayma hakkı olamayacağını söyleyen Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Gerekli değişimi gerçekleştirecek, daha da güçlenmiş bir şekilde yolumuza devam edeceğiz." diye konuştu. "Birileri kendilerince, 'yerel iktidar' 'merkezi iktidar' diye Türkiye'de ikili bir yapı ihdas etmeye çalışıyor." ifadesini kullanan Erdoğan, "81 ilimizde tek bir iktidar vardır, o da 14-28 Mayıs seçimleriyle milletin ülkeyi yönetme vazifesi verdiği Cumhurbaşkanı ve kabinesidir. Biz bitti demeden hiçbir şey bitmez." şeklinde konuştu.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?