BIST 100
14.259,75 -0,50%
DOLAR
46,6249 0,15%
EURO
53,0881 0,14%
GRAM ALTIN
6.033,03 0,06%
FAİZ
40,65 0,00%
GÜMÜŞ GRAM
85,97 -0,81%
BITCOIN
60.356,00 1,67%
GBP/TRY
61,5909 0,06%
EUR/USD
1,1377 0,06%
BRENT
73,92 -1,78%
ÇEYREK ALTIN
9.864,00 0,06%
  • ANASAYFA
  • Belediye
  • Depremlerde hayatını kaybedenler için anma programı düzenledi

Depremlerde hayatını kaybedenler için anma programı düzenledi

6 ŞUBAT'TA HAYATINI KAYBEDENLER 04.17'DE ANILDI (3)

 

  Beylikdüzü Belediyesi, 6 Şubat 2023’te meydana gelen Kahramanmaraş merkezli depremlerin yıl dönümünde hayatını kaybedenler için anma programı düzenledi. İlk depremin meydana geldiği saat 04.17’de Beylikdüzü Afet ve Acil Durum Merkezi’nde gerçekleşen anma programında konuşan Beylikdüzü Belediye Başkanı Mehmet Murat Çalık, “6 Şubat depremlerinin üzerinden tam 1 yıl geçti. Hayatlarını enkazın altında bırakan yüzbinler oldu. Hayatını kaybeden vatandaşlarımıza bir kez daha Allah’tan rahmet, acısı hiç geçmeyen ailelere sabır diliyorum. 6 Şubat’ı hiçbir zaman unutmayacağız” ifadelerini kullandı.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?