
Konyaaltı Belediyesi tarafından geleneksel hale getirilen 6’ncı Çandır Fasulye Şenliği’nde çok sayıda vatandaş kuru fasulye yemeğinden tattı. Başkan Semih Esen, Çandır Fasulyesi gibi Doyran Patlıcanını da dünyaya duyurmaya çalıştıklarını söyledi.
- 382 views kez okundu

Konyaaltı Belediyesi tarafından geleneksel hale getirilen 6’ncı Çandır Fasulye Şenliği’nde çok sayıda vatandaş kuru fasulye yemeğinden tattı. Başkan Semih Esen, Çandır Fasulyesi gibi Doyran Patlıcanını da dünyaya duyurmaya çalıştıklarını söyledi.
Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?