
MANAVGAT’TA YÜZYILIN
YANGINI MÜZESİ AĞLATTI
Manavgat Belediyesi, Manavgat yangının 1. yıldönümünde, “Bir Ömür Bir Fidan Hatıra Ormanı” ve “Yüzyılın Yangını Açık Hava Müzesi” oluşturarak, vatandaşlarla açılışını gerçekleştirdi. Başkan Şükrü Sözen’in etkinliklere 1 yıl önceki yangında 6 gün boyunca üzerinden çıkarmadığı gömlekle katılması, gözleri yaşarttı.
Manavgat Belediyesi, 1 yıl önce 28 Temmuz tarihinde yaşanan ve kayıtlara Türkiye’nin en büyük yangını olarak geçen Manavgat yangının yıldönümünde, “Bir Ömür Bir Fidan” hatıra ormanı fidan dikme ve Cumhuriyet Meydanı altında “Yüzyılın Yangını Açık Hava Müzesi” etkinlikleri düzenledi.
