BAŞKAN DUTLULU’DAN KURBAN BAYRAMI MESAJI
Akhisar Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Kurban Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayımladı.
Başkan Dutlulu mesajında şu ifadelere yer verdi;
“Bayramlar, mutlulukların paylaşıldığı, birlik, beraberlik, kardeşlik, dostluk duygularının güçlendiği, insanların kaynaşmasına ve barışa aracılık eden özel ve önemli günlerdir.Kurban Bayramımız öncesinde belediyemiz, Manisa Büyükşehir Belediyesi ile işbirliği içerisinde mezarlıklardan şehitliklere, caddelerden ibadethanelere kadar kent genelinde bayram temizliği işlemlerini tamamlamıştır.
Siz değerli halkımızın keyifli, huzurlu bir bayram yaşaması için Akhisar Belediyesi olarak tüm önlemlerimizi aldık. 9 günlük bayram tatili süresince tüm birimlerimizle görevimizin başında, sizlerin hizmetinde olacağız. Bize ihtiyacınız olan her an yanınızda olmayı sürdüreceğiz. Aileniz ve sevdiklerinizle birlikte sağlık, mutluluk ve güzelliklerle dolu bir bayram geçirmeniz dileğiyle, başta Akhisarlı hemşehrilerim olmak üzere tüm milletimizin Kurban Bayramını kutlarım. Sağlık ,huzur, güven ve mutluluk içinde, sevdiklerimizle birlikte daha nice bayramlara!”



Mersin Büyükşehir Belediyesi
Srebrenitsa Anneleri Ayvalık’ta: “Acımızı unutmadık, unutturmayacağız”
AYDOS ORMANI’NDA BÜYÜK BULUŞMA
BEYLİKDÜZÜ’NDE DANS ZAMANI
TERARYUM ATÖLYESİ’NDE ANNELERE ÖZEL SAKSILAR HAZIRLANACAK
Esenyurt Belediyesi Mayıs Ayı Kültür Sanat Etkinlikleri Başlıyor
BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİNİN ALÇI VE BOYA KURSUNA YOĞUN İLGİ