
Ortaca Belediye Başkanımız Evren Tezcan, Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Nihat Çuhadar’ı makamında ziyaret etti.
Ziyarette ilçemiz ve Eskişehir arasındaki kardeş şehir ilişkileri, karşılıklı iş birliği ve dayanışma temelinde ele alındı. Samimi bir ortamda gerçekleşen görüşmede iki şehir arasındaki dostluk bağlarının daha da pekiştirilmesi adına fikir alışverişinde bulunuldu.
