BIST 100
14.325,10 0,46%
DOLAR
46,6250 0,15%
EURO
53,1118 0,19%
GRAM ALTIN
6.042,42 0,22%
FAİZ
40,65 0,00%
GÜMÜŞ GRAM
86,82 0,18%
BITCOIN
60.339,00 1,64%
GBP/TRY
61,6101 0,09%
EUR/USD
1,1385 0,13%
BRENT
73,31 -2,59%
ÇEYREK ALTIN
9.879,36 0,22%
  • ANASAYFA
  • Genel
  • Başkan Çalık, “Seçimi geride bıraktık, görevimizin başındayız

Başkan Çalık, “Seçimi geride bıraktık, görevimizin başındayız

HER ŞEY ÇOK GÜZEL OLMAYA DEVAM EDECEK (1)

“HER ŞEY ÇOK GÜZEL OLMAYA DEVAM EDECEK”

Resmi olmayan sonuçlara göre yüzde 52,78 oy oranıyla yeniden seçilen Beylikdüzü Belediye Başkanı Mehmet Murat Çalık, 1 Nisan sabahı çalışmalarına yapımına devam edilen Aziz Sancar Bilim ve Sanat Merkezi’nde başladı.

 Seçimde verdikleri desteklerden dolayı tüm komşularına teşekkür eden Başkan Çalık, “Seçimi geride bıraktık, görevimizin başındayız. 1 Nisan sabahında yine Beylikdüzü için çalışmaya devam ediyoruz. Göstermiş olduğunuz güvene verdiğiniz desteğe yürekten teşekkür ediyorum” diye konuştu

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?