BIST 100
14.274,02 0,10%
DOLAR
46,6202 0,14%
EURO
53,0953 0,16%
GRAM ALTIN
6.130,13 1,67%
FAİZ
40,33 -0,79%
GÜMÜŞ GRAM
88,74 2,39%
BITCOIN
59.511,00 -1,17%
GBP/TRY
61,5761 0,04%
EUR/USD
1,1384 0,12%
BRENT
71,99 -4,34%
ÇEYREK ALTIN
10.022,75 1,67%
  • ANASAYFA
  • Belediye
  • Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu, çalışan personeli ile bir araya gelerek bayramlaştı.

Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu, çalışan personeli ile bir araya gelerek bayramlaştı.

bayramlaşma (6)

SALİHLİ BELEDİYE BAŞKANI MAZLUM NURLU, PERSONELİYLE BİR ARAYA GELEREK BAYRAMLAŞTI

Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu, bayram tatili sonrası belediye birimlerinde çalışan personeli ile bir araya gelerek bayramlaştı. Birlik ve beraberlik mesajları veren Başkan Nurlu, "Hep birlikte nice bayramlarda bir arada olmak dileğiyle, bayramınızı kutluyorum. Aileniz ve sevdiklerinizle huzurlu ve mutlu daha nice bayramlar görmenizi diliyorum" dedi.

Salihli Belediyesi Yemek Salonunda düzenlenen bayramlaşma törenine, Başkan Yardımcıları Abdülkadir Yavuz Özdem, Selim Akbıyıkoğlu, Hüseyin Akman ve İsmail Hakkı Aslan ile belediye daire müdürleri ve belediye çalışanları katıldı. Törende Başkan Nurlu, personeliyle tek tek bayramlaştı.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?