BIST 100
14.259,75 -0,50%
DOLAR
46,5891 0,07%
EURO
52,9711 -0,08%
GRAM ALTIN
6.025,96 -0,05%
FAİZ
40,65 -0,68%
GÜMÜŞ GRAM
86,57 -0,11%
BITCOIN
60.065,00 1,18%
GBP/TRY
61,4878 -0,11%
EUR/USD
1,1365 -0,04%
BRENT
75,26 2,06%
ÇEYREK ALTIN
9.852,44 -0,05%

366 oyuncak, tiyatro biletine dönüştü

5c08c88c0f25442cb8aaab0d

366 oyuncak, tiyatro biletine dönüştü

Oyuncaklarını verdiler, tiyatro biletini kaptılar

Keşan Belediyesi sosyal sorumluluk anlamındaki çalışmalarına bir yenisini ekledi

 

 

Keşan Belediyesi tarafından düzenlenen “Kullanmadığın Oyuncağı Getir, Tiyatroyu Ücretsiz İzle” etkinliğinde 366 oyuncak bağışlandı.

Etkinlik kapsamında kullanmadıkları oyuncaklarını getiren çocuklar, İstanbul Devlet Tiyatrosu tarafından sahnelenen “Suşa ile Kiki” adlı oyunu ücretsiz izledi.

10 Aralık 2022 Cumartesi günü, Keşan Belediyesi Selim Sesler Konferans Salonu’nda, saat 13.00 sıralarında başlayan etkinliğe, Keşan Belediye Başkan Yardımcısı Yakup Balcı, Keşan Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürü Andaç Gedik ile çocuklar katıldı.

Çocuklar, Erdoğan Kahyaoğlu tarafından yazılan, Sevinç Erol’un yönettiği ve Merve Şeyma Zengin ile Refiye Genç’in oynadığı, bir kaplumbağa ile kuşun iyi arkadaşlığını anlatan “Suşa ile Kiki” adlı oyunu beğeniyle izledi.

En sevdiği oyuncaklarını bağışladıklarını belirten çocuklar, “Tiyatro izlemeyi çok seviyoruz. Başkanımıza çok teşekkür ederiz.Çok güzel tiyatrolar getiriyor. En sevdiğimiz oyuncaklarımızı bağışladık. Oyuncağı olmayan arkadaşlarımıza hediye ettik.” dedi.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?