Dikili’de yeni dönemin ilk meclis toplantısı yapıldı
2024-2029 döneminin ilk belediye meclisi toplantısı Dikili Belediye Başkanı Adil Kırgöz’ün başkanlığında yapıldı.
Dikili Belediyesi Mustafa Kemal Atatürk Kültür Merkezi Çok Amaçlı Salon’da gerçekleşen meclis toplantısında meclis başkan vekilleri, divan katipleri, encümen üyeleri ve ilgili komisyon üyeleri belirlendi.
Yeni dönemde de hizmet seferberliğini sürdüreceğini belirten Dikili Belediye Başkanı Adil Kırgöz, şu ifadelerde bulundu “Yoğun seçim süreci sonunda Dikili halkının takdiriyle bir kez daha Belediye Başkanı seçilip mazbatamızı aldık. Bugün yeni seçilen belediye meclis üyelerimizle birlikte ilk olağan meclis toplantımızı gerçekleştirdik. Uyum içinde çalışacağımız güçlü bir belediye meclisimizle önemli işler başaracağımıza inanıyorum. Dikili’mize hayırlı olsun.”



Mersin Büyükşehir Belediyesi
Srebrenitsa Anneleri Ayvalık’ta: “Acımızı unutmadık, unutturmayacağız”
AYDOS ORMANI’NDA BÜYÜK BULUŞMA
BEYLİKDÜZÜ’NDE DANS ZAMANI
TERARYUM ATÖLYESİ’NDE ANNELERE ÖZEL SAKSILAR HAZIRLANACAK
Esenyurt Belediyesi Mayıs Ayı Kültür Sanat Etkinlikleri Başlıyor
BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİNİN ALÇI VE BOYA KURSUNA YOĞUN İLGİ