Bodrum Belediyesinden Açık Mikrofon Toplantısı
Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci, halk buluşmaları kapsamında vatandaşlarla bir araya geldi.
Bodrum Belediyesi tarafından 25 Haziran Çarşamba günü “Söz Sende” sloganıyla düzenlenen halk buluşmasında vatandaşlardan gelen talep, şikâyet ve öneriler dinlendi.
Bodrum Belediyesi Merkez Hizmet Binası önünde gerçekleştirilen buluşmaya; Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci, başkan yardımcıları, meclis üyeleri, siyasi parti temsilcileri, Muğla Büyükşehir Belediyesi İlçe Hizmetleri 1. Bölge Daire Başkanı Kadriye Erkal Yıldırım ile Muğla Büyükşehir Belediyesi, MUSKİ, ADM ve Türk Telekom yetkilileri, birim müdürleri, basın mensupları ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Göreve geldiği günden beri sokakta vatandaşlarla birebir fikir ve görüş alışverişinde bulunduğunu belirten Başkan Mandalinci, “Vatandaşlarımız randevu sistemlerimizde yaşanan yoğunluktan dolayı randevu almakta zorlanıyor. Bu sebeple vatandaşlarımızın şikâyet, öneri, temenni ve isteklerini birinci elden bizlere iletmesi hem başkan hem başkan yardımcıları ile doğrudan iletişim kurması ve sorunun takip edilip çözüme hızlı bir şekilde kavuşturulması için bu toplantıları tertip ettik. Göreve geldiğimizden beri hem yazlık olarak bölgemizi ziyaret eden hem de kışın burada ikamet eden vatandaşımızın güvenli, temiz, sağlıklı bir çevrede yaşaması için çalışmalarımızı sürdürüyoruz.” dedi.



Mersin Büyükşehir Belediyesi
Srebrenitsa Anneleri Ayvalık’ta: “Acımızı unutmadık, unutturmayacağız”
AYDOS ORMANI’NDA BÜYÜK BULUŞMA
BEYLİKDÜZÜ’NDE DANS ZAMANI
TERARYUM ATÖLYESİ’NDE ANNELERE ÖZEL SAKSILAR HAZIRLANACAK
Esenyurt Belediyesi Mayıs Ayı Kültür Sanat Etkinlikleri Başlıyor
BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİNİN ALÇI VE BOYA KURSUNA YOĞUN İLGİ